recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-D5300 - skal den byttes?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung BD-D5300 - skal den byttes?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mikkel20 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Januar-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel20 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung BD-D5300 - skal den byttes?
    Sendt: 03-Januar-2012 kl. 10:22
Hej folkens

Jeg er ny på siden og håber at få svar på et spørgsmål. Jeg har et 40" serie 5 fjernsyn fra Samsung (full HD, 50HZ). Jeg har mange dvd-film, som afspilleren også skal være god til at afspille.

Jeg har fået følgende afspiller i julegave:

Jeg er dog blevet i tvivl, om jeg skal tage den i brug, eller om jeg skal investere i noget andet eller noget dyrere. Især efter at jeg har læst kritikken af afspilleren her:

Der er fx flere der klager over, at den er langsom. Endvidere at den ikke kan gå trådløst på nettet.

Jeg tænker på om fx Samsung BD-D6500 måske var et bedre valg?

Eller hvad med en PS3 slim? Hvor hurtig er den i forhold til dedikerede blu-ray afspillere?

Eller vil I måske anbefale noget helt tredje?

Redigeret af Mikkel20 - 03-Januar-2012 kl. 10:25
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2012 kl. 19:41
Jeg kender ikke den pågældende afspiller, så kan ikke udtale mig, men jeg har netop selv lige købt en ny BD afspiller (Panasonic BD75).
Jeg har dog også en PS3 at afspillle på... Det er en fantastisk maskine og den rigtig rigtig rigtig god til afspilning af film også. det er også værd at huske at der kommer opdateringer til den. 
Eneste to minusser ved den er, at den har tendens til at larme en smule ved afspilning, hvilket kan være lidt belastende når man ser stille scener, men man vænner sig hurtigt til det, samt at man ved 3D filmafspilning (hvis man har det) ikke kan få Dolby True HD hvis en film er i det. Man kan dog (heldigvis) få DTS HD Master Audio, hvis en film er i det. Man kan håbe på at der kommer en opdatering til dette også.
Ellers er den FANTASTISK som afspiller!!
Til top
Mikkel20 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Januar-2012
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel20 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 12:10
Så er en PS3 måske værd at gå efter. Har du den nye slim model? Den har fået lidt kritik for ikke at være helt så god som den gamle til afspilning af dvd film samt lidt langsommere til blu-ray film.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu