|
Tv+bærbar+hdmi=intet billede |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lassef ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-April-2011 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2011 kl. 23:09 |
Hej
Jeg vil have min bærbar tilsluttet tv'et via hdmi. Der går fint mens computeren starter op men så snart jeg skal skrive password forsvinder billedet. Jeg har en Asus K53SV der kører Windows 7, den har et Geforce GT540M og et intelkort. Jeg har opdateret driverne til begge. Jeg har prøvet begge grafikort, ændret opløsningen både op og ned, sat den til køre med udvidetskærm klonetskærm og kun tv. Men der er intet der virker. Håber i kan hjælpe |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken opløsning er den sat til at sende til TVet.? Det skal være 720 eller 1080.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Luk skærmen på din bærbar og det virker.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ikke nødvendigvis, når min er tilsluttet med HDMI til TV, og skærmen lukkes, så er der heller ikke billede på TV.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jeg har prøvet at lukke skærmen og jeg har prøvet at sætte den til både 720 og 1080, men intet virker. Tv'et melder bare intet sgnal, så snart at windows starter.
|
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
Typisk er maskinen sat til at gå i dvale når låget lukkes. (Kan ændres) Men har du prøvet at trykke FN + F8 for at skifte fra intern til extern skærm?
Redigeret af niepe - 27-Januar-2012 kl. 23:11 |
|
![]() |
|
Nix, når der er strøm til, så er den sat til at gøre intet. Og ja jeg har prøvet FN + F8.
Jeg er virkelig på bar bund her, og det virkede fint med min gamle Packard-Bell.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |