recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv+bærbar+hdmi=intet billede
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv+bærbar+hdmi=intet billede

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lassef Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-April-2011
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lassef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tv+bærbar+hdmi=intet billede
    Sendt: 27-December-2011 kl. 23:09
Hej

Jeg vil have min bærbar tilsluttet tv'et via hdmi.

Der går fint mens computeren starter op men så snart jeg skal skrive password forsvinder billedet.

Jeg har en Asus K53SV der kører Windows 7, den har et Geforce GT540M og et intelkort. Jeg har opdateret driverne til begge.

Jeg har prøvet begge grafikort, ændret opløsningen både op og ned, sat den til køre med udvidetskærm klonetskærm og kun tv. Men der er intet der virker.

Håber i kan hjælpe

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 10:51

Hvilken opløsning er den sat til at sende til TVet.? Det skal være 720 eller 1080.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 23:52
Luk skærmen på din bærbar og det virker.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 10:31

Ikke nødvendigvis, når min er tilsluttet med HDMI til TV, og skærmen lukkes, så er der heller ikke billede på TV.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Lassef Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lassef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 22:22
Jeg har prøvet at lukke skærmen og jeg har prøvet at sætte den til både 720 og 1080, men intet virker. Tv'et melder bare intet sgnal, så snart at windows starter.
Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér niepe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af Lassef Lassef skrev:

Jeg har prøvet at lukke skærmen og jeg har prøvet at sætte den til både 720 og 1080, men intet virker. Tv'et melder bare intet sgnal, så snart at windows starter.

Typisk er maskinen sat til at gå i dvale når låget lukkes. (Kan ændres)

Men har du prøvet at trykke FN + F8 for at skifte fra intern til extern skærm?

Redigeret af niepe - 27-Januar-2012 kl. 23:11
Til top
Lassef Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lassef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 00:13
Nix, når der er strøm til, så er den sat til at gøre intet. Og ja jeg har prøvet FN + F8.

Jeg er virkelig på bar bund her, og det virkede fint med min gamle Packard-Bell.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu