|
Beslag til projektor |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2011 kl. 21:51 |
Hej. Jeg har købt en projektor hvor der i bunden er 4 skruehuller. Dertil har følgende ? Jeg vil blive glad for få lidt vejledning til.
Kan jeg købe et beslag hvor der kun er 3 arme til at skrue i projektoren? Har kig på et hos avxperten af mærket kønig. Er det et plus el minus at projektoren hænger på hovedet? (epson tw3200)? Spørger fordi jeg også overvejer at sætte den på en hylde. Forhånd tak. |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Om projektoren hænger omvendt har ingen betydning for billedet overhovedet.
Så køb du bare en 3 ben'et loftbeslag. En mulighed er også her http://www.av-connection.dk/?ML=203 men om prisen er god må du selv vurdere
Redigeret af Pony65 - 21-December-2011 kl. 22:34 |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
Nej, men enkelte projektorer kræver mere køling og får højere dermed højere støjniveau når den hænger på hovedet. Om det er tilfældet med TW3200, ved jeg ikke.
Redigeret af kaizer - 22-December-2011 kl. 04:59 |
|
![]() |
|
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
Ok. Ja har også. Kigget på de beslag. Jeg ved ikke noget mhp køling. Nogen der gør det?
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1487 |
Jeg kører med en Epson TW3200 og dette beslag: http://www.dustinhome.dk/projektorbeslag-til-loftmontering-max-10kg/product/5010367618?intcmp=searchProvider_dacsa
Ingen problemer overhovedet, selv om det var lidt svært at samle, pga. mangelfuld vejledning! Det er dog ikke det mest stabile beslag, men hvis der ikke er nogen, der piller ved det, er der intet at udsætte...
|
|
![]() |
|
Ok. Jeg skal bare heve projekteren væghængt.... Kigget på kønig hos avxperten
|
|
![]() |
|
welliis ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2012 Status: Offline Point: 34 |
Om det er tilfældet med TW3200, ved jeg ikke.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |