|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
--and1-- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 27-Juni-2006 kl. 15:33 |
Hej Jeg sidder netop og undrer mig over hvordan og hvorledes det lader sig gøre at høre netradio i media center? Jeg kan ikke rigtigt tilføje nogle stationer i menuen radio --> internet i media center, og kan ikke rigtigt se hvordan jeg ellers kan høre disse kanaler. Det drejer sig om min computer står i et værelse, og så xbox 360 sidder til anlægget i stuen, så ville høre radio den vej igennem (eksempelvis DR, coolfm osv). Håber nogle af jer har en løsning på problemet Mvh Andreas |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
web media:
http://www.mcesoft.nl. Det er kongeprogrammet til den slags. Redigeret af hummelmose - 27-Juni-2006 kl. 17:56 |
|
![]() |
|
--and1-- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
takker man. Konge link der
![]() |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
Yo - Peace - Chill out homie :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |