|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() Sendt: 30-November-2011 kl. 22:18 |
Hej.
Jeg viste ikke lige hvor jeg skulle smide denne her henne, så her er den. :) Jeg har problemer med at mit udstyr bare ikke altid kan finde ud af det. Jeg har følgene dele 42 Philips LCD Onkyo SR-TX806 Onkyo 309 Bluray ATV2 Kilderne er sat til igennem AV forstærker og hvis jeg skifter kilde kan den ikke fange sync igen, jeg skal slukke for av forstærkere i ca 20 sec og tænde igen og så virker det, jeg har ladet mig fortælle man kan få denne her dims hvilket jeg ikke er helt klar over hvad med skal kalde og sidde imellem. Link her.: http://www.gefen.com/kvm/dproduct.jsp?prod_id=8005 Men er der en DK løsning, og er der nogen der har ca samme setup og kan sige "" Denne her virker bare som den skal "" På forhånd tak :) Mvh Benjamin Simonsen 8740 Brædstrup |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Den "dims" er delay funktionen på din reciever..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |