|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Maniq ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() Sendt: 12-September-2011 kl. 21:49 |
Hey!
Er der nogen, som har erfaring med denne bluray afspiller? Har en Arcam AVR 400, så umiddelbart burde den matche rigtigt godt. Hvad siger I? ![]() |
|
![]() |
|
gunnergeil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 138 |
![]() |
Alt det info du behøver om afspilleren findes i dette forum: http://www.avforums.com/forums/arcam-products/1414866-arcam-fmj-bdp100-blu-ray-player-part-ii.html
Jeg er selv helt syg med Arcam' produkter men personligt ville jeg vente med at købe en bluray afspiller indtil Arcam kommer med en bluray afspiller i samme klasse som den topfede dvd 139. |
|
![]() |
|
Maniq ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() |
Tak for linket!
How come? Har læst flere steder, at den slår Oppo 95, og kan måske købe den brugt til en 6000. Det synes jeg umiddelbart er lokkende. |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay det var så åbenbart omvendt, min fejl. Beklager Bravo, jeg har husket forkert.
![]() |
|
![]() |
|
nuri58 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2010 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Jeg har den (og bruger den sammen med AVR600). Jeg vil nok anbefale den, men du skal som med alt andet Arcam forvente nogle særheder og følge med i updates (nogle af fejlene har vist sig at ligge i AVR 600 FW og er nu væk efter jeg har opdateret).
Hven sælger pt Arcam i Danmark efter HiFi Klubben trådte ud (ok du nævnte brugt)?
Redigeret af nuri58 - 11-November-2011 kl. 20:58 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kan godt købe den gennem hifi klubben. Jeg har bare hørt den bliver overhalet af Oppo 95 samt har nogle skavanker. Hvad er dit indtryk, har den minusser? Og plusser selvfølgelig også
![]() |
|
Pioneer KRP-500ABG
Arcam AVR 400 B&W XT8 B&W XTC B&W XT2 B&W PV1 PS3 |
|
![]() |
|
nuri58 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2010 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
den er svær. når alt spiller er den top. både lyd oc billede. men så er der tilsyneladende et antal dvd/bd den har problemer med. seneste sw update er efterhånden 6 mdr gammel, hvilket er meget når der er problemer. på musiksiden (cd) har jeg svært ved at forestille mig bedre, men har du for sacd eller dvda så er den ude. da jeg har en avr600 så passer designet og for mig er cd det vigtigste. jeg understreger at billedet er lant bedre end hvad jeg havde inden. men sw issues ja og flere end oppo sikkert. jeg er nu ikke i tvivl om at jeg har valgt det rigtige for mig, men har lkke prøvet oppo95 hjemme. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |