|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
JensHolm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
![]() Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 12:57 |
Hej. Jeg leder efter en god, lækker universalfjernbetjening, da jeg simpelthen har for mange fjernbetjeninger nu. Den skal styre: tv, forstærker, blu-ray-afspiller, cd-afspiller og stereoanlæg. Den skal have makro-knapper så den fx kan "tænde tv og forstærker" og "slukke tv og forstærker". Budgettet er nok op til ca. 1.000 kr, men gerne billigere. Hvilken vil I anbefale? |
|
![]() |
|
dalhoj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Jeg har lige købt en Philips Prestigo http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4315397 til ca 600 kr
Og på den har du mulighed for at styre op til 15 enheder, den har aktiviteter så du kan f.eks tænde for tv, forstærker, og tv med en knap. Den har touch skærm men den er ikke lige så god som dem på de nye smartsphones, men virker stadig fint. Remonten har kun ir, og ikke rf. |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() |
Er rigtig glad for min harmony 650
|
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Glem makro. Gå efter en fjernbetjening med aktiviteter. Det er fint nok at køre en makro for at tænde og slukke nogle bestemte apparater, men bagefter ved fjernbetjeningen jo stadig ikke, hvad der f.eks. skal ske, når du trykker på kanal-knappen. Skal kommandoen sendes til TV'et, til radioen eller til din TV-modtagerboks? Så når du bruger fjernbetjeningen, kommer du stadig til hele tiden at skulle sidde og vælge - "Den her kommando vil jeg gerne have sendt til TV'et. Den her kommando vil jeg gerne have sendt til forstærkeren." En fjernbetjening med aktiviteter holder også styr på den slags for dig. Den tænder de apparater, der hører til en aktivitet, stiller dem om på de rette indgange og holder styr på, hvilke knapper på fjernbetjeningen, der skal sende til hvert af de apparater, der hører til aktiviteten. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
![]() |
Bruger selv en harmony one, de fås til ca 1000.-
Den kan det du ønsker og mere til. Tager lidt tid at tilpasse. Men bagefter er man meget glad for brugervenligheden. Jeg styrer alle delene i min "hjemme bio" incl lys dæmper. |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
Har du ser denne her der er til salg.
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102778&title=s-logitech-harmony-One Redigeret af nesager - 15-Oktober-2011 kl. 12:48 |
|
![]() |
|
JensHolm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
![]() |
Har bestilt en Harmony 900 til 1100 kr..
|
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Wow. Den er da godt nok faldet. Da jeg sidst kiggede på den, lå den omkring 2500,-. Nu kan den købes for 16-1700,- mange steder. Men hvor køber du den for 1100,-?
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
Dagens tilbud ved Logitech: harmony 700 til 379. :
http://www.logitech.com/da-dk/special-offers?modulename=30th_anniversary_offer&moduleaction=view_offer |
|
/Peter
|
|
![]() |
|
![]() |
Hm. Så mens vi sad her og forsøgte at rådgive trådstarter, smuttede han på Logitechs hjemmeside og købte den uden at fortælle os andre om tilbuddet, og nu er det for sent. Surt.
|
|
![]() |
|
symbiot ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Så vidt jeg kan se, er tilbuddet da stadig aktivt :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er et nyt tilbud. Faktisk endnu billigere.
På det tidspunkt, hvor tråden kørte, havde de åbenbart et nyt tilbud hver dag, og tilbuddene var kun gyldige samme dag. Edit: I mellemtiden har jeg faktisk købt en 700, selv om jeg hellere ville have haft en 900. Men jeg kastede mig selvfølgelig straks over det nye tilbud - bare for at finde ud af, at det er udsolgt. Redigeret af Allan Olesen - 01-November-2011 kl. 20:17 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |