|
HDMI til flere skærme? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 14:32 |
Jeg skal have følgende op at køre: Jeg har 3 komponenter der skal levere lyd og billede til 2 forskellige skærme via HDMI. Der vil maksimalt være én skærm i brug ad gangen. Begge skærme har nok HDMI indgange, men hver komponent har kun én udgang hver. Jeg har forbundet de 3 komponenter via HDMI kabler til den ene skærm. Hvordan kan jeg forbinde komponenterne til den nye skærm? Den ene skærm er nemmest at forbinde trådløs. Jeg har derfor kigget på trådløs HDMI, og har fundet et produkt som muligvis kan opfylde mit behov: http://www.av-cables.dk/billede_kabler/hdmi_kabel/traadloes_hdmi/traadloes_hdmi_switch_saet_4_vejs_1080p_6692_da.html Den vil løse mit problem med den nye skærm, men såvidt jeg kan se kan jeg så ikke længere tilslutte til den gamle skærm? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tja, en HDMI Switch med 3-4 Inputs og 2 Out vil løse det problem.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Baum ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |