|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() Sendt: 26-Oktober-2011 kl. 10:54 |
||
Haløjsa.
jeg skal i nætmeste fremtid bruge 3 bio stole. jeg har haft kontakt med dem her http://www.biograf-stole.dk/product.asp?product=309 men der er ca 2-4 måneders leveringstid (ca 2 måneder hvis jeg bestiller nu + 40% forudbetaling). jeg vil dog ikke bestille stolene før at biografen næsten er færdig. kender i andre steder hvorder er hurtigere levering. mvh Peter |
|||
![]() |
|||
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
![]() |
||
Hej Peter
Bare lige et indspark:
Jeg har selv kigget på de samme stole, men er kommet frem til, at man bare sidder (og ligger) meget, MEGET, MEGET bedre i en god flydersofa eller en rigtig "amerikaner-lænestol" (recliner).
vh Anders
|
|||
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|||
![]() |
|||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
||
mit rummer er i den ene ende ret smalt. jeg er bange for det bliver for Proppet - jeg havde faktisk planlagt en sofa , men som sagt... |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
![]() |
||
Der er en del der bruger denne: http://www.jysk.dk/130/726/3698141/a/catalog-sales
Det smarte er at du ikke skal hive i håndtag for at den vipper, du læner dig bare tilbage. (så kan der står 3 ved siden af hinaden)
Jeg skal selv have 3 stk.
|
|||
![]() |
|||
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
||
![]() |
|||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6316 |
![]() |
||
Der står ikke priser på siden?
|
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
||
Jo, under privat salg står der priser.
|
|||
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|||
![]() |
|||
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
![]() |
||
Ja ok, kan se at du I din bio-tråd skriver, at der kun bliver 2,8 meter hvor siddepladserne skal være, så kan godt se, at der ikke er så meget plads at tage af... men så vidt jeg kan se er det ikke nødvendigt, at man kan komme forbi siddepladserne, så du kan jo egentlig bruge hele rummets bredde... så er der da lige plads til en 3-personers sofa. |
|||
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
jeg vil gerne undgå siddepladser helt op af væggen - dårlig bas |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ok...
|
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |