|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
roflerne ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2011 Status: Offline Point: 73 |
![]() Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 21:40 |
|
Hej Ved ikke lige om det er det rigtige sted jeg har postet, but here it goes. Findes der nogle stikkontakter som kan tændes og slukkes trådløst? Er ikke ude i et ICH anlæg, men enten en stikdåse eller et ”tænd og sluk ur”. Det jeg er ude i er noget lignede http://www.youtube.com/watch?v=TTPinOdYX4A men til det danske strømnet. Redigeret af roflerne - 19-Oktober-2011 kl. 21:41 |
||
Mvh Martin
------------------------------- Samsung PS50C7705 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Ja det kan du få i Harald Nyborg
|
||
![]() |
||
roflerne ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2011 Status: Offline Point: 73 |
![]() |
|
Du tænker på disse http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6137&n=10 ?
|
||
Mvh Martin
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|
Med trådløst mener du så WiFi?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Helst. Vil gerne ud i noget hvor jeg kan styre det fra min telefon, så jeg ikke skal ud og have yderligere en fjernbetjening som jeg skal hvis jeg køber det jeg linker til i #2 |
||
Mvh Martin
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|
Har ikke selv erfaring med sådan noget, men prøv feks at google på "WiFi controlled power switch", "z-wawe" og "zigbee". Du skal dog nok ikke regne med at det bliver helt billigt.
|
||
![]() |
||
Zagger ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-December-2009 Sted: Tusenæs Status: Offline Point: 297 |
![]() |
|
Hejsa. Hvis du har en harmoni fjernbetjening fra Logitech, kan du bruge den.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvilken model kræver det, samt hvilke el installation tænker du på? Vil en Harmoni 200 f.eks. virke med sartano som jeg linkede til tidligere i tråden? |
||
Mvh Martin
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
når du er ude i sådanne spefikke løsninger, så er google nok din bedste ven. du kan ihvertfald håndtere rigtig mange forskellige IrDA el. radio remote, afhængig af type remote fra Logitech Harmony du vælger, nu dyrere nu bedre, dog er vistnok 550 og opefter ikke meget anderledes, krav er nok at den kan tilsluttes din pc via usb og opdateres fra nettet. er det en kode model, så kan det blive svært. på google, vil "logitech harmony sartano" nok være nøgle ordene. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Dem fra sartano kører over noget rf (radio frekvens) og selv harmony 900 kan vist ikke styre den.
|
||
![]() |
||
Zagger ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-December-2009 Sted: Tusenæs Status: Offline Point: 297 |
![]() |
|
Der var jeg lidt for hurtig. det kan Harmony ikke. ![]() |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |