|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MikkelAnd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Status: Offline Point: 82 |
![]() Sendt: 20-Juni-2006 kl. 04:08 |
Hejsa jeg skal igang med et mindre HTPC projekt. Indledningsvist er det til at få fjernet alle CD'erne fra stuen samt afspilning af en (begrænset) mængde DivX film. Det er et krav fra både fruen og mig selv, at der skal kunne vælges musik uden at tænde fjernsynet! Jeg har i forvejen en Xbox360 (den larmer for meget til at have kørende hele tiden), men jeg vil helst ikke udelukke den, og derfor er alt jeg ser på MCE baseret. Min tanke er følgende Det er specielt punkt nr. 3 der driller mig lidt. jeg kan ikke lure hvilken størrelse skærm det skal være. Der er både 7", 8" og 10". Kommentarer modtages meget gerne. Redigeret af MikkelAnd - 20-Juni-2006 kl. 04:09 |
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Hvis din touchscreen ikke skal indbygges i kabinettet - hvad er så forskel på at tænde tochscreenen og tænde fjernsynet? En anden mulighed (tror endnu ikke der har været nogen som har afprøvet det) - man kan få software til en PDA som kan styre sin MCE. Så kan du bruge PDA'en som fjernbetjening - den koster vel ikke meget mere end en touchscreen og så kan den bruges til andre ting også |
|
![]() |
|
MikkelAnd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Status: Offline Point: 82 |
![]() |
Forskellen praktisk set på en touchscreen og TV'et er at vi ikke har lyst til at hava det "store" fjernsyn (plasma) tændt blot for at finde et stykke musik - vi [1] vil hellere bare have den lille skærm som kan stå tændt 24-7 (sort pauseskærm eller slideshow) hvor man hurtigt kan bladre gennem 3-400 albums og finde det man har lyst til. ad [1] så består "vi" i den her sammenhæng primært af min kone :-) /mikkel |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |