|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mumitrolddk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() Sendt: 11-Juni-2006 kl. 15:30 |
Hvordan tilføjer man kanaler når man har føldende info om dem: Eksempelvis Discovery: S37 eller 431,25 Jeg synes ikke jeg kan få lov at tilføje disse frekvenser i MCE :-( Redigeret af mumitrolddk - 15-Juni-2006 kl. 15:32 |
|
![]() |
|
mumitrolddk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Er der slet ingen der har en ide om hvordan man gør det. Jeg kan da umuligt være den eneste der har problemet |
|
![]() |
|
august ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
#august Ja det er fint, hold det endeligt hemmeligt, der er sikkert ingen andre der har behov for at vide hvorledes man "regner den ud"
|
|
![]() |
|
august ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Holder da ike noget hemmeligt. Filen ligger da tilgængeligt for alle på nettet. august |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Okay det kunne jeg da have sagt mig selv!!! Nettet har alt, bare man ved hvor det er FILEN!! Den er tilgængelig for ALLE!!! Men HVOR. Er det planen at du vil delagtigøre os i denne hemmelighed?
|
|
![]() |
|
![]() |
Med lidt fantasi, så kan du jo prøve gogle eller kik lidt her http://mediacenter.smartlog.dk/36618_Mangler_du_kanaler_i_Me dia_Center.html |
|
![]() |
|
![]() |
Det er jo lidt ideen i disse fora at erfaringer man opnår bliver delt med andre således at vi alle kan bruge mere tid på det der er spændende. Defor siger vi tak for dit gode indlæg med et rigtig godt link. Jeg håber en af os andre en dag kan være behjælpelige med et tips, et link, eller et godt råd! |
|
![]() |
|
datori ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Skidegodt sagt.... hvis i vil have filen uden alle de andre links.. så er den her.... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |