|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
neoinspace ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() Sendt: 24-September-2011 kl. 13:32 |
hej
har lidt problemer med opsætning af sqeezebox på min NAS Jeg kan godt få programmet installeret og jeg kan lytte til radio osv. men jeg kan ikke hitte ud af hvordan jeg får sqeezebox serveren til at kigge ned i min musikmappe. Når jeg går i instillinger under serveren og vil finde min musikmappe, kan jeg ikke "browse" som i stifinder, men mapperne ligner mere noget webbaseret struktur. De hedder "bin", "etc", "home" og så videre. Er der lige én der er ekspert som lige ved hvad jeg gør forkert? |
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
"bin", "etc", "home" er UNIX måden at organisere ting på. Tag et kig her http://www.qnap.com/pro_application.asp?ap_id=71
|
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
neoinspace ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
så langt er jeg med...
er på samme side og qnap henviser til at man skal oprette en undermappe der f.eks. kan hedde "musik" under mappen "Qmultimedia".....jeg har bare ikke den mappe! Jeg kan se en mappe der hedder "qmultimedia" under sqeezeboxserveren, men jeg har ikke muligheden for at oprette en ny mappe under denne. I stifinder har jeg en struktur der minder om det; her hedder mappen bare "multimedia"....men det er tilsyneladende ikke den samme mappe, for her har jeg oprettet en mappe der hedder "musik" med filer i...
|
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
jamen det var vel rigtigt så langt
Note:*The default folder may be either Multimedia or Qmultimedia which depends on the NAS model.
|
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
![]() |
har fundet løsningen.....ikke for hvide mennesker!!
på et qnap forum er det en tråd omkring dette. man skal rette i nogle rettigheder, sørge for at gruppe og bruger ikke er i admin gruppe, samt lave et lille update...og kæmpe med det i 2 timer, men så virker det til gengæld også fint, endda med cover og hele balladen. Skulle der være andre der har tilsvarende problemer kan de prøve dette link men tak for hjælpen alligevel :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |