|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dannybach100 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2010 Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 07-September-2011 kl. 16:43 |
Jeg har sat mine elementer ind i et lukket skab, og mangler nu noget til at styre skidtet med, uden at jeg skal åbne skabsdørene hver gang.
Jeg har:
PS3
YOUSEE BOX
Onkyo forstærker
Sony DVD
Nogle bud?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19815 |
![]() |
Hvor blæret skal det være? Lintronic kan ikke bare føre dine remotesignaler ind i skabet. De kan også oversætte, hvis du nu gerne vil styre det hele fra en Beo4 fjernbetjening...... Det billige alternativ er sådan en her: http://www.koz.dk/product.php?id_product=1590 Klaus |
|
![]() |
|
dannybach100 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2010 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Kan pro 8 også bruges til playstation 3?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19815 |
![]() |
Bruger den IR? Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
nej, bluetooth
|
|
![]() |
|
![]() |
Så kan ekstenderen ikke overføre det, men med mindre at der er tale om et metalskab, har du nok ikke brug for en repeater til bluetooth.... Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |