|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
![]() Sendt: 09-Maj-2011 kl. 20:59 |
Hej
Har brug for en HDMI switch. Er der forskel på kvaliteten på dem? Der findes jo en hel del på markedet i prisklassen 170-1000. Men dem til ca.2-400,- Er der en reel forskel på dem.? |
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Hej Kenneth.
Hvad skal du bruge den til ?
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
![]() |
Hej
Det er pga manglende input på mit Panasonic tv. Der er kun 2 stk HDMI. Jeg har en HD-recorder, en Blu-ray og snart en PS3. Der ud over sætter jeg jævnligt kamera/videokamera til, en pc kan også sættes til tv'et. Havde en ide om at Blu-ray'en fik sin egen HDMI indgang og de andre via boksen. Men hvilken boks.? Må gerne være manuel skift, passiv. Men er der forskel.? Det er ikke lange kabler vi snakker om. Vil tro det længste er 1,5m.Dog det til pc er 5 m. |
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Du kan se et udvalg her http://www.av-connection.dk/?ML=434 og her http://www.av-cables.dk/hdmi_kabel/hdmi_switch_186_da/
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
![]() |
For et års tid siden havde AV-connection delt deres HDMI switches op i dem der kunne arbejde sammen med Ps3 og dem der ikke kunne. Ps3 er åbenbart ret krævende hvad det angår. Så vidt jeg kan se er denne opdeling ophørt. Om det betyder at alle deres switches fungerer uden problemer med Ps3 ved jeg ikke, men de kan sikkert hjælpe dig til at vælge den rigtige.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |