|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
lasse due ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 16-Februar-2006 kl. 15:29 |
Hej er der nogle som har brugt touch skærm til styring af mediacenter, og var det en succes
|
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Jeg har tidligere gerne ville have en touch screen indbygget i mit media center (se dette kabinet: http://www.atechfabrication.com/products/heatsync_6000.htm) men gik væk fra det igen da man lige så godt kunne bruge de ekstra 3000,- på en PDA og så styre maskinen via den. Det er ingen pointe i at skulle gå hen til kabinettet for at trykke på skærmen - det er meget smartere at bruge PDA'en. Eneste fordel ved skærm i kabinettet er at det ser prof ud... Redigeret af Helmø |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
# Helmø Hvilken PDA (OS) bruger du og hvilken SW ? |
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Jeg bruger ikke nogen - har bare haft en diskusion tidligere her i forum. Søgte dog på et tidspunkt en del på emnet på Google - se følgende links: http://www.windowsmarketplace.com/specs.aspx?itemId=1649782& amp;stext http://www.windowsmarketplace.com/prices.aspx?itemId=1496570 &stext http://store.niveusmedia.com/s.nl/sc.2/category.2/it.A/id.54 1/.f http://www.ehomeupgrade.com/entry/357/homeseer_windows_mce Hvoraf den øverste (Niveus) nok set mest lovende ud... |
|
![]() |
|
TheCrazyGolfer ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 263 |
![]() |
Hejsa. Har luret lidt med i denne tråd, og undskyld hvis jeg spørger dumt eller uvidende: Men hvorfor vil i gerne sidde og styre det via en PDA? Jeg mener, er det ikke et fedt tastetur man kan få dertil, hvor man har alle funktionerne indbygget i forvejen? |
|
Samsung UE48HU7505 48" TV
Sonos Playbar Sonos Subwoofer Sonos Play 1 baghøjtalere Chromecast Ultra Waoo smart wifi 300/300MB 100% streaming - ingen TV boks eller antennekabler |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Efter min mening er kodeordet WAF! For eksempel: Hvis man på sin PDA har en "knap" der hedder "Se DVD" som så: Slukker Tuner eller andre dimser, hvis de er tændt Tænder forstærker/Reciever hvis den var slukket Skifter lydkilde til den inputkilde hvor MCE er tilsluttet Sørger for at lydniveauet starter på "børnene er netop lagt" niveau Tænder MCE PCen hvis den var slukket Starter MCE Skifter til DVD åbner skuffen hvis den er tom Hvis der er en DVD i drevet, afspil den, med Dansk lyd, hvis muligt Det kan ikke gøres med hverken MCE fjernbetjening eller Tastatur. Kan det gøres med en PDA? Der er i hvertfald flere programmeringsmuligheder.
|
|
![]() |
|
TheCrazyGolfer ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 263 |
![]() |
Okay Det er lidt af en luksusløsning man er ude efter? *GG* |
|
Samsung UE48HU7505 48" TV
Sonos Playbar Sonos Subwoofer Sonos Play 1 baghøjtalere Chromecast Ultra Waoo smart wifi 300/300MB 100% streaming - ingen TV boks eller antennekabler |
|
![]() |
|
![]() |
YES NEVER GIVE UP! Den dag jeg præsenterer den for konen så er der dobbelt op på ALT |
|
![]() |
|
Kluks ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
Ja, men det kan have mange fordele at bruge en PDA i stedet. Når jeg kun skal høre musik er der ingen grund til at have fjernsynet kørende imens for at kunne skifte musik m.m. Det sparer da de 200W fjernsynet bruger. Desuden kan man styre musikken fra hvilket som helst sted i huset, uden at være i nærheden af sin MCE |
|
|
![]() |
#Helmø og Kluks Kunne i ikke løfte sløret for hvilken PDA/OS og SW i benytter Jeg går udfra i kører WiFi når i styrer "fra hvilket som helst sted i huset"
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har ingen PDA og heller intet Media Center. Jeg var bare med i en diskusion. Jeg er pt. ved at bygge et Media Center (uden touch screen) og i første omgang uden PDA - men det er helt klart planen at skaffe en PDA til at styre det "fra hvilket som helst sted i huset" via WiFi Redigeret af Helmø |
|
![]() |
|
![]() |
Kunne være man skulle start en tråd med "Er der nogen der benytter PDA til MCE og hvordan?"
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |