recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony One
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogitech Harmony One

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Free Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-December-2004
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Harmony One
    Sendt: 15-April-2011 kl. 09:22

Jeg overvejer at købe denne fjernbetjening. Man jeg har en gammel sony surround receiver og CD afspiller, som jeg som jeg ikke længere har fjernbetjeninger til. Ifølge Logitech database understøttes begge. Betyder det at jeg kan betjene alle funktionerne på mit anlæg?

Jeg spørger fordi jeg ikke længere har de originale fjernbetjeninger, og dermed ikke kan lære Logitechen kommandoer fra dem.

Fx er der på receiveren en knap der skal trykkes for at aktivere surround lyden og slukke hvis man skal bruge reciveren til at lytte musik

Følgende udstyr:

Sony Receiver STR-D611

Sony CD afspiller CDP-211

Mvh

Free

Redigeret af Free - 15-April-2011 kl. 10:18
Til top
poul-r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2004
Sted: Denmark
Point: 272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 10:36
Jeg har kun positive erfaringer med at finde funktionerne. På mit samsung tv kan jeg direkte vælge hdmi1 og hdmi2 det kan jeg ikke med den originale fjernbetjening.
Til top
Thrane74 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-December-2008
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2011 kl. 15:27
oftest findes der flere koder i Logitech's database end der er på selve fjernbetjeningen.

kan dog ikke garantere at koderne til alle funktioner er der til lige netop dit udstyr. Men jeg vil faktisk tro det.

Til top
poolplayer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Juli-2004
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2011 kl. 21:13
Jeg har en Harmony One og blandt andet en Sony Surround receiver som er tæt på 15 år gammel, der er ingen funktioner som mangler - i hvertfald ikke nogen jeg har opdaget...Smile
Min erfaring er, at det faktisk fungerer hurtigere/bedre med Harmony. Jeg har IKKE brugt de orginale fjernbetjeninger siden min første Harmony fjernbetjening.
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2011 kl. 05:32
Tidligere kunne man testopsætte en harmony på hjemmesiden, hvis man stadig kan du du jo prøve det.....
Til top
Cami Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-December-2009
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2011 kl. 11:03
Jeg er også den glade ejer af en Harmony One og den styrer fint mit 15 år gamle Yamaha forstærker og cd-afspiller. Den eneste oplevelse jeg har haft ifht. dit spørgsmål, var at jeg var nødt til at lære den "ok" knappen på min nyere hdd-optager, da den var kodet ind som "play" fra logitechs side.

Så du kan risikere at der er enkelte knapper der er kodet forkert ind. (Det er så også det eneste eksempel jeg har, ud af de 7-8 aparater af alle aldre den styrer.)
Mvh. Allan
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu