|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lattilary ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-November-2010 Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 20-November-2010 kl. 08:57 |
Jeg vil gerne købe en HDD Enclosure, hvilken pris det er? Jeg har lige se en smuk HDD kabinet, men jeg ved ikke, om det er dyrt eller ej?
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
Gå ind på EDBpriser.dk og søg under hardware/lagringskabinet. Der finder du masser af enclosures i samme prisnevau. Importerer du fra USA, risikerer du at der kommer både told, omkostninger og moms oveni prisen.
|
|
/Peter
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
Forslag:
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
tommykjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2009 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Lad os prøve at regne lidt.
(runde tal)
Kabinet $40
Forsendelse $10 (det er helt sikker ikke gratis og sikkert dyrere end $10)
Dollar kurs 6 kr (ja jeg sagde runde tal)
Ok 40 + 10 = 50 * 6 = 300 kr ja det er da ikke så slemt men hov så kommer der lige moms og told oveni. Når jeg sammenligner USA priser med dk bruger jeg en tommelfingerregel om at gange prisen med 1,33. Dvs 300 * 1,33 = 399. Det billigste kabinet fundet via edbpriser koster 257 + forsendelse. Såååå døm selv om det er dyrt eller ej
![]() Hvis du skal købe i udlandet så køb fra et EU land så kommer du højest til at betale forskellen på det andet lands moms og DK moms oveni prisen.
|
|
Tommy Jensen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |