|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fixG20 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-September-2010 Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 16-September-2010 kl. 18:26 |
Hey.. Som overskiften siger har jeg ikke en million kontanter der står blue ray på men noget skal der til.. Har endelig fået digital TV til at virke på mit ny erhvervede panasonic g20 og skal efterhånden til at tænke i blue ray.. I den lave ende af afspillere er der noget der dur eller er det hele noget lort ?? Lyd siden er rimelig vigtig da jeg skal smide det igennem mit NAD surround + dali højttalere så det kan sku høres hvis det ikke virker som det skal.. Håber i kan komme med nogle bud, gerne i den meget lave ende af budgettet..
Takker |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() |
http://www.cinemagic.dk/shop/philips-bdp-2500-5789p.html
859.- for en ny !!! det må da være i den lave ende... |
|
![]() |
|
fixG20 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-September-2010 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hvis vi nu sætter en max pris på en 11-1200kr eller der omkring.. så indskrænkes det vel lidt.. =)
Og den bdp-2500 er den noget værd eller ?? |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
LINK ,- Ingen bedre til pengene....!! Rigtig god afspiller |
|
![]() |
|
![]() |
Hvorfor lige den ?? god lyd ?? godt billede ?? Nu ser jeg panasonics bd45 koster ca det samme.. nogen fordele ulemper mellem de to ?
|
|
![]() |
|
wigant ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() |
...og hvis det lige skal være den, kan den så købes lidt (meget lidt) billigere her:
Redigeret af wigant - 17-September-2010 kl. 12:47 |
|
![]() |
|
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Desværre også i den lave ende kvalitetsmæssigt.
Jeg har den selv og er bestemt ikke tilfreds med støjniveauet under afspilning af Bluray (Dvd er rimeligt lydløst).
Spørgsmålet er, om der findes noget til 1000 - 1500 kr. i rimelig byggekvalitet ?
Mvh. Soko
|
|
![]() |
|
Silver Surfer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |