recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaring med Sony afspiller med USB...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaring med Sony afspiller med USB...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Indy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaring med Sony afspiller med USB...
    Sendt: 27-August-2010 kl. 14:39
Jeg kunne godt bruge en Sony dvd/blu-ray-afspiller og jeg kan se at de er forsynet med LAN stik samt USB port.
Hvad kan jeg bruge LAN stikket til? vil jeg kunne surfe på nettet eller er det blot for at kunne forbinde til en eller anden service jeg aldrig vil bruge alligevel?

Med USB-porten vil jeg da kunne tilslutte en USB-stick og afspille de videformater der ligger på den eller er det sådan den kun kan afspille nogle få formater.
Jeg ville gerne kunne afspille VOB filer så man ikke behøver brænde en dvd.
Jeg har mange video tutorials fra nettet i *.mov, *.wmv og *.avi vil den kunne afspille disse formater eller skal jeg til at konvertere dem inden?

Hvad kan anbefales af afspiller, den skal ikke kunne optage kun afspille så meget som muligt?

/Magnus
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2010 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af Indy Indy skrev:

Jeg kunne godt bruge en Sony dvd/blu-ray-afspiller og jeg kan se at de er forsynet med LAN stik samt USB port.
Hvad kan jeg bruge LAN stikket til? vil jeg kunne surfe på nettet eller er det blot for at kunne forbinde til en eller anden service jeg aldrig vil bruge alligevel?

Hvad kan anbefales af afspiller, den skal ikke kunne optage kun afspille så meget som muligt?

/Magnus
Lan stikket, skal bruges til opdatering af afspilleren. Der sker nyt hele tiden på filmene, som gør at afspilleren skal opdateres. Og så er der en del internet ting man kan gå ind på, og der kommer mere efterhånden.
Jeg har en bdp 370 og 570. Det er et par rigtig gode maskiner. De største forkelle er at 570 har trådløst net og 3D indbygget, ellers er der ikke det store i forskel.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Point: 583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2010 kl. 18:25
Den mindste af deres BR afspillere, kan klare følgende formater over USB: tryk her

Jeg vil umiddelbart tro, som også Flemming siger at forskellen på afspillerne ligger i 3D og WLAN, ellers skulle indmaden være identisk.

Expert har en 370'er på tilbud til 1799, inklusiv 20 BR-film. Det er en fin lille maskine
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu