|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Indy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() Sendt: 27-August-2010 kl. 14:39 |
Jeg kunne godt bruge en Sony dvd/blu-ray-afspiller og jeg kan se at de er forsynet med LAN stik samt USB port.
Hvad kan jeg bruge LAN stikket til? vil jeg kunne surfe på nettet eller er det blot for at kunne forbinde til en eller anden service jeg aldrig vil bruge alligevel? Med USB-porten vil jeg da kunne tilslutte en USB-stick og afspille de videformater der ligger på den eller er det sådan den kun kan afspille nogle få formater. Jeg ville gerne kunne afspille VOB filer så man ikke behøver brænde en dvd. Jeg har mange video tutorials fra nettet i *.mov, *.wmv og *.avi vil den kunne afspille disse formater eller skal jeg til at konvertere dem inden? Hvad kan anbefales af afspiller, den skal ikke kunne optage kun afspille så meget som muligt? /Magnus |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
![]() |
Den mindste af deres BR afspillere, kan klare følgende formater over USB: tryk her
Jeg vil umiddelbart tro, som også Flemming siger at forskellen på afspillerne ligger i 3D og WLAN, ellers skulle indmaden være identisk. Expert har en 370'er på tilbud til 1799, inklusiv 20 BR-film. Det er en fin lille maskine |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |