|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
culrich ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() Sendt: 18-Maj-2010 kl. 13:57 |
http://waoo.dk/
Redigeret af culrich - 18-Maj-2010 kl. 13:59 |
|
![]() |
|
janbau ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
![]() |
Det lyder da spændende med flere mugligheder ang tvpakker og billigere priser . Så der vil ske en del tilpasninger hen over sommeren .
Men jeg kan sige at Profiber kunder pr 1-7-10 vil kunne få Hd pakken til 49 kr med Eurosport HD i pakken .
Derudover som oplyst på Profibers hjemmeside vil alle med en HD boks få Alle Vm kampe i Fuld Hd da Tv 2 HD og Canal 9 Hd opstår .
Pr 1-6-10 kommer tv 6 igen i Family pakken .
|
|
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
|
![]() |
|
b0nde ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Latterligt navn. Håber ikke priserne i det nye selskab er lige så latterlige, ej heller at de mange problemer man har hørt om Smile følger med over... Priserne pt på smilecontent tiltaler mig ikke, og mon de får fat i viasat kanalerne ?
|
|
![]() |
|
culrich ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() |
Ja der er noget poppet, men det er vist en del af navn 2.0 konceptet.
Men fiberselskaberne har altid være bedre til at snakke end at handle. De tror stadig de kan vinde fru Hansen ved at tilbyde en 60/60 Mbit og det er jo helt i skoven. Tilgængelighed og indhold er nøgleordene, - og det tog så YouSee (TDC) 6 måneder at overhale fiberselskaberne i den disciplin! Så håber de strammer op og dropper den Motorola platform, som ej heller har udviklet sig i perioden. ...og det mest skræmmede er, at det er Smile Content som i princippet blot ændre navn, - og har man prøvet deres kundeservice bliver man langt væk og ringer til TDC eller Canal Digital... /Christian
Redigeret af culrich - 18-Maj-2010 kl. 19:37 |
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Så må vi se om det er dem AFIK vælger efter stofa er sat til salg.
|
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
simongunborg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Fint så kom der endelig et navn på det der "Skal vælte TDC".
Personligt tror jeg ikke på at Waoo kan slå igennem med mindre de virkelig tager kundernes ønsker alvorligt. Som kunde vil jeg have et selskab der tilbyder en hurtig og stabil forbindelse. Om den så hedder 60/60 eller 20/20 er ligegyldigt, den skal bare ikke koste 400,- og spises af med en undskyldning om, at der er synkron hastighed (og derfor kan koste det hvide ud af øjnene) .... Så skal der en FLEKSIBEL og OVERSKUELIG TV-løsning til! Derudover må de kigge på YouSee og se hvordan deres Samsung boks eller TDC TVs boks faktisk fungerer og skrotte deres kina-lignende tv-bokse! Selvfølgelig skal hele balladen præsenteres overskueligt, det er ikke været tilfældet, det virker som en umulig opgave at finde en løsning og pris hos eks. Sydenenergi. Grunden til min begejstring for TDC Home Trio er helt klart enkeltheden i deres løsning. Det hele er pakket ind så det er til at forstå som kunde. Håber at Waoo kan lære lidt af det.
|
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Ja det hjælper altid at Microsoft har brugt et par kroner på research i brugerflader etc... Alt TDC Home Trio er 100% Microsoft baseret.
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
simongunborg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Det er også det eneste jeg har at være bekymret for ved HomeTrio! Microsoft er jo ikke ligefrem kendt for en logisk og flot brugerflade - og hvad med stabiliteten? :)
|
|
![]() |
|
zutcorp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2008 Sted: Viby Sj,Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Kan supplere med at hometrio er temmeligt stabilt, og meget let at bruge. Jeg lobbyer for at skifte herhjemme, men konen nægter at slippe Home Trio!
|
|
![]() |
|
binderup ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
Det, det drejer sig om med fiber og de hastigheder der bliver solgt er at få sat tal på hastighederne så kunderne har noget at forholde sig til når de sammenligner med TDC, Telenor osv. og her sender 60/60 et ret stærkt signal når prisen på sådan en forbindelse koster det sammen som TDC tager for en 20/1. De 20/1 skal jo også tages med et gran salt - det er et fåtal der vil kunne hive ret meget mere ud af kobbernettet end 10/1. Jeg bor i et relativt nyt kvarter (1994), men kobberet er i så ringe en stand at jeg maks. kan hive 5/1 ud af en DSL forbindelse. På en 5/1 kan jeg glemme alt om at være på nettet samtidig med at der bliver set HD tv i stuen, men på vores fiber forbindelse hiver jeg stadig knap 70/70 uanset hvad der bliver vist på TV (SD eller HD). Og prisen ja skulle jeg have noget der bare kommer i nærheden af hvad jeg har i dag så skulle jeg slippe et sted mellem 2-3000 ekstra pr år ved Yousee. Desuden er det ikke kun Smile Content der er med - Profiber er også med og de benytter sig ikke af Motorola. |
|
![]() |
|
![]() |
Min pointe er, at en 70/70mbit forbindelse kunne være super lækker at have! Den skal bare ikke prissættes højere end hvad man skal betale hos TDC for en evt. 10mbit. Altså at folk i de fleste tilfælde tænker på den månedlige pris og ikke så meget over hvor meget forbindelse de får. Med mindre at forbindelsen virkelig er ringe!
|
|
![]() |
|
Ole Pihl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
![]() |
Ingen tvivl om at prisen vil være helt afgørende når "Waoo" skal trække kunder til , hastigheden gør det ikke alene .
Jeg er kunde hos "Energimidt Fiberbredbånd" med en 25/25 Mbits forbindelse til 339,00 kr , og vil hellere beholde de 25 Mbits og få halveret prisen , end at blive opgraderet til en 60/60 Mbits .
Derfor skal "Waoo" tænke sig grundigt om , inden de prissætter deres tilbud .
Det er dyrt nok i øjeblikket hos "Energimidt Fiberbredbånd" når man både har internet - stor tv pakke - og telefoni .
"Waoo" kan nok ikke tilbyde tv pakkerne ret meget billigere , end andre udbydere . Men internet og telefoni kan de selv bestemme prisen på .
Og så skal de smide HD kanalerne gratis med i deres tv pakker , ligesom "Canal Digital" gør , det ville nok kunne få en del til at fortrække "Waoo" som tv udbyder . Redigeret af Ole Pihl - 21-Maj-2010 kl. 22:43 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |