|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cwee ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() Sendt: 13-Maj-2010 kl. 14:11 |
Hej
Jeg er den glade og tilfredse ejer af wd
hd tv og en 1,5TB wd elements harddisk, det spiller fint og uden problemer.
Jeg "overtalte" min far til at købe nogenlunde samme setup dog med wd hd tv live og en 1TB elements harddisk.
Problemet er at afspilleren ikke kan finde harddisken, der sker simpelthen ingenting.
Alle andre harddiske og usbnøgler finder den med det samme
Jeg har haft hans harddisk tilsluttet min afspiller-ingen problemer
Haft min harddisk tilsluttet hans afspiller - ingen problemer
byttet rundt på kabler osv osv.
Problemet er der "kun" når det er hans harddisk og afspiller der bliver sat sammen.
Jeg har sat den tilbage til factory settings, resat den installeret nyeste firmware ( det var det første jeg gjorde )
Jeg er lidt på bar bund nu og håber nogen har et godt råd
Mvh cwee
|
|
![]() |
|
cwee ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
hej
Jeg fandt en amerikansk hjemmeside med lidt info.
Jeg er åbenbart ikke den eneste der har det problem.
Løsningen er at downgrade til 1.01.24 http://community.wdc.com/t5/Firmware/WD-TV-Live-Firmware-Update-Version-1-02-21/td-p/16917/page/2.
Det virker, nu finder den harddisken uden problemer
![]() Nu håber jeg ikke der er andre problemer med den opdatering, jeg kan se at man ikke har muligheden for at lave " subtitles fonts " større end 40 hvor den før kunne laves til 48 ( tror jeg )
Men det er jo i småtingsafdelingen....
Mvh cwee
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |