|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
![]() Sendt: 23-Marts-2010 kl. 22:22 |
Hej.
Håber der er nogle kloge hoveder derude. Når jeg afspiller ISO filer på min WDTV, så hakker den kontinuerligt 1 gang i sekundet. Oplever det ikke ved feks. MKV filer. Skal lige siges, at iso filen bliver pakket ud med TOAST på en MAC. På forhånd tak. |
|
Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
hvorfor pakker du iso filen ud? WDTV skulle da fint kunne afspille iso filer.
|
|
![]() |
|
Crelle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2010 Status: Offline Point: 234 |
![]() |
Ehm ehmm, hvis du pakker ISO'en ud, så afspiller du jo ikke ISO ?
SÅ afspiller du jo video_ts
|
|
![]() |
|
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
![]() |
Sorry, det er mig der ikke udtrykker mig klart nok. Det ER ISO filen der afspilles. Det er RAR filer jeg pakker ud til iso ;-)
|
|
Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.
|
|
![]() |
|
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
Hvilken firmware version kører du med på din WD TV Live?
Så længe understøttelsen for DVD menuer ikke er på plads har jeg personligt svært ved at se behovet for at afspille ISO filer. Den skulle vælge den længste titel i ISO filen og afspille den, men jeg har endnu aldrig set min vælge den rigtige. Du kan tabsfrit konvertere ISO filer til MKV filer med gratis programmer som for eksempel MakeMKV hvilket også bringer kapitel mærkerne tilbage til live. |
|
Panasonic TX-P42G10E
Panasonic DMR-BCT720 Oppo BDP-80 RikoMagic MK802IV med uoriginal firmware Sony Xperia Z3 |
|
![]() |
|
![]() |
DVD menuer har jeg ikke brug for. Har nu prøvet at konvertere fra iso til mkv, men resultatet er det samme. Den hakker ca. 1 gang i sekundet og det er pisse irriterende. Kører med firmware 1.01.24.
Hvad kan der ellers være galt. |
|
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
Hvad har du sat boxen til at outputte ,720p ,1080i eller auto ? Prøv 720p! |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
![]() |
Ha haaaa, det virker sgu. Har nu sat den til 720P 50Hz og nu kører det uden hakken. Mærkeligt at det KUN viste sig ved de alm. DVD iso filer jeg havde og ikke HD rips i MKV format.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |