|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() Sendt: 05-Marts-2010 kl. 02:44 |
|
Så er Toy Story ude på Blu-ray i US, og det er tale om en reg. kodefri udgivelse
![]() Med DTS-HD Master Audio i 5.1ES, det ville jo sige med 6.1 ![]() http://www.dvdbeaver.com/film/DVDReviews17/toy_story_dvd_review.htm ![]() Redigeret af Startrek - 05-Marts-2010 kl. 02:52 |
||
![]() |
||
Emiili ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Grønland Status: Offline Point: 66 |
![]() |
|
Toy Story 1 (sammen med 2'eren) er først ude i US d. 23. marts, men de kommer allerede på mandag i UK.
Toy Story 1 og Toy Story 2 på Amazon.co.uk. |
||
Samsung M87 46"
PS3 60GB Onkyo 576 HarboSAT10+SUB10 |
||
![]() |
||
trollo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2009 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 191 |
![]() |
|
Mine er allerede sendt fra US i forgårs..
Andet problem er at de er mange gange dyere end hos feks axelmusic så med mindre du skal bruge dansk tale så tag den fra usa.. er min holdning.. Redigeret af trollo - 05-Marts-2010 kl. 11:19 |
||
TX-P50V20
DS209+II Denon AVR-1910 Samsung BD C5500 blu-ray Harmony one Remote Logitech Squeezebox duet xbox slim og wii |
||
![]() |
||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
|
ved nogen om UK versionen er med dansk tale?
man kan vist ikke forlange af ungerne at de ikke kan engelsk endnu...
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Dert har vist endnu ikke været nogen animationsfilm fra UK med dansk tale
|
||
![]() |
||
Monsum ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|
Hmmm tror jeg venter, er pt. ok tilfreds med min dvd.
|
||
![]() |
||
danji ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
![]() |
|
Kun engelsk:
http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/12455062/Toy-Story-Combi-Pack/Product.html (Se nederst) ...som det har været tilfældet med alle de andre Disney/Pixar udgivelser, hvilket kan bekræftes i samlingen. |
||
Mvh dan.
|
||
![]() |
||
multix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Valaquenta ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
|
Jo da, Aladdin er både med dansk tale og danske tekster, men nu findes den jo så kun på dvd og ikke blu-ray endnu desværre, men www.amazon.co.uk har den til en ganske fornuftig pris:
|
||
Med venlig hilsen
Valaquenta |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |