recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - At optage fra HDTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAt optage fra HDTV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tarzan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 310
Direkte link til dette indlæg Emne: At optage fra HDTV
    Sendt: 25-Februar-2010 kl. 21:52
Det er da utroligt, at Dansk bredbånd ikke kan tilbyde en HD-boks med harddisk i, eller i det mindste en settop-boks med timer i, så man kan optage på alm HDD-recorder når man ikke er hjemme. 
TDC's YouSee har det, og det på alm. antennekabel!! Hvorfor kan jeg ikke få YouSee på min adresse?Cry Jeg kan vælge mellem analogt Stofa (yrf) eller Dansk bredbånd via fiber.
Vil det være muligt for mig at finde noget IPTV hos TDC f.eks? Eller kan det ikke lade sig gøre, når jeg ikke har TDC som udbyder og ej heller nogle "gammeldags" telefonledninger, som det kan komme ind af?

Jeg emailede til dansk bredbånds support inden Jul om de påtænker at tilbyde en HD-boks med harddisk i, og jeg fik også svar nogle uger (!!) senere. Nej, det har de ikke tænkt på, for det er der ingen der efterspørger!!!!! Det kan sgu da ikke være sandt. Ouch
Venlig hilsen

Sven

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2010 kl. 08:17

Oprindeligt skrevet af Tarzan Tarzan skrev:

Vil det være muligt for mig at finde noget IPTV hos TDC f.eks? Eller kan det ikke lade sig gøre, når jeg ikke har TDC som udbyder og ej heller nogle "gammeldags" telefonledninger, som det kan komme ind af?

Det er jo heldigvis muligt for enhver selv at vælge hvilket Telefonselskab man vil bruge.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu