|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() Sendt: 10-November-2005 kl. 22:13 |
Hejsa alle. Jeg har en KISS 558 hvor jeg kan overføre mine VOB-filer til pc'en, hvorefter jeg kan fjerne reklamer og brænde dem ud på en DVD. Men jeg vil ege´ntlig gerne have dem tilbage på KISS'en efter reklamerne er fjernet. Problemet med det program jeg har nu er, at den deler min VOB-fil op i mindre bider af max 1 Gb/stk. Findes der ikke et program der kan lave en stor VOB-fil ud af de små, eller bare et program der kan fjerne reklamer/pauser mm, og så smide en stor VOB-fil ud i den anden ende? På forhånd tak. /Flim |
|
DS214play
DVBLink Så skal der fanme optages og streames! |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Jeg tvivler, idet DVD-Video standarden (som .VOB filerne "tilhører") specificerer, at de ikke bør være større end 1 Gb i størrelse.
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej Flim, Som Keld skriver, er det begrænset med værktøjer der håndterer VOB's større end 1GB (yderligere kan der være licens-afgifter at tage højde for). Der findes dog et gratis grafisk værktøj til at håndtere VOB op til 2GB - ChopperXP. Ved større VOB's skulle Vstrip-GUI kunne bruges (men jeg har ikke selv prøvet). /Lars |
|
![]() |
|
Flim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
Jeg takker for svar og links. Jeg vil prøve at se på dem her i weekenden. Vender tilbage om nogle af dem kunne bruges til mit projekt. God weekend /Flim |
|
DS214play
DVBLink Så skal der fanme optages og streames! |
|
![]() |
|
suldrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
Brug Videoredo fra http://videoredo.com.
Jeg bruger det selv og er meget begejstret for det, det er (tilsyneladende) ligeglad med størrelsen af filen. Da den kun kan arbejde med VOB/MPEG-2, skal der jo ikke konverteres til andre formater og den kan så i løbet af få minutter klippe reklamer mv. ud af filen, den har en god reklamerscanner som indsætter scene cuts hvor den mener der er reklameskift (ikke sceneskift). Den kan også bruges til at klistre VOB filer sammen uden problemer og med samme hastighed. Bagefter har du stadig VOB filen, men alt det overflødige er jo så klippet ud. Redigeret af suldrup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |