|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
heol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Status: Offline Point: 52 |
![]() Sendt: 06-Februar-2010 kl. 17:01 |
Måske har det været oppe før, men der har været en del snak om streaming af billeder, musik og video til enheder på bopælen eller andre steder i verden via en internetforbindelse. Til Jer der ikke rigtig har hørt om mulighederne i Windows 7 hvad streaming angår, bør i se Brad Brooks demo ca. 30 minutter inde i klippet fra "Windows 7 Launch Event Live Keynote Streaming Video". I skal måske bladre lidt ned for at se demo'en. Det er totalt cool. http://www.mydigitallife.info/2009/10/22/windows-7-launch-event-live-keynote-streaming-video Redigeret af heol - 06-Februar-2010 kl. 17:17 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
jo hvis du søger så finder du indlæg om både homegroup som deler filerne let i netværket og play-to funktionen. (desværre er det ikke lykkedes mig endnu at få xbmc til at afspille selve wtv filmen, da der ikke er understøttelse for formatet fra mplayers side, men den kan sagtens se filen og playto ser også xbmc. - Når det lykkes - så vil man kunne bruge xbmc som universal bindemiddel mellem de forskellige pc/mac/linux platforme og ikke kun TV/radio apparater. jeg har desværre ikke noget dlna-komp tv så det kan jeg ikke teste.
Jeg har faktisk et lille indlæg med links til deres forskellige funktioner - men det er ved at være noget tid siden, og |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |