|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jgni ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() Sendt: 04-Februar-2010 kl. 12:30 |
Så har butikkerne ENDELIG fået dyret hjem.
http://www.shg.dk/2197741. Men er der nogen der har købt den og sat den Stofa kabel-TV? Støj og optagelse af HD med hvilken tuner, er det jeg interesserer mig en del for... |
|
Mvh. Jan
|
|
![]() |
|
- Iver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
Jeg regner med at få gjort det i løbet af feb, men er ikke sikker på om jeg finder tiden til det... skal nok melde ind hvis jeg gør og andre ikke er kommet mig i forkøbet.
/Iver
|
|
![]() |
|
jgni ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
Lyder godt! |
|
Mvh. Jan
|
|
![]() |
|
- Iver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
Jeg var lidt hurtig på den. Jeg troede, at den version jeg kunne få fat var med BlueRay. Det lader det til, at det ikke er :(
Det kan godt være jeg, at jeg gør det alligevel... skal lige have genovervejet det...
Så hvis du hører om et sted hvor de har den i BlueRay version, så sig endelig til, for så skal jeg nok få det gjort!
/Iver
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |