|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() Sendt: 20-Januar-2010 kl. 03:08 |
Har tænkt mig at købe en wdtv-live og en stor harddisk, men hvordan lægger men nemmest sine blue-ray diske over på en harddisk, nemmest og helst kun selve filmen?
MVH
Niels
|
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
den gang jeg have min gamle istar brugte jeg Clown BD syns det var det letteste da det lavet dem til .ts filer det fylder men kvaliteten bevares http://www.videohelp.com/tools/Clown_BD
Redigeret af tobiasl - 21-Januar-2010 kl. 08:57 |
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Du mener altså man skal konvertere filmen, wdtv-live hd kan ikke læse blu-ray-formatet direkte?
Niels
|
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
den kan iverfal ikke med menuer er det kun 2 afspiler der kan ![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |