recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 som afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 som afspiller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
psnabe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Juli-2009
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 som afspiller
    Sendt: 10-Januar-2010 kl. 21:17

Overvejer at købe en billig Blu-ray afspiller, men kom til at tænke på, om det var klogere at give lidt mere og så få en PlayStation 3.

Jeg har ikke det store forstand på emnet, men nogen der ved, hvordan resultat bliver, hvis man bruger en PlayStation til at afspille Blu-ray film? Kan den egentlig afspille alm. DVD'ere? Noget der taler imod at købe en PS3 til formålet?
Til top
Willum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-December-2008
Sted: Denmark
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2010 kl. 21:33
Oprindeligt skrevet af psnabe psnabe skrev:

Overvejer at købe en billig Blu-ray afspiller, men kom til at tænke på, om det var klogere at give lidt mere og så få en PlayStation 3.

Jeg har ikke det store forstand på emnet, men nogen der ved, hvordan resultat bliver, hvis man bruger en PlayStation til at afspille Blu-ray film? Kan den egentlig afspille alm. DVD'ere? Noget der taler imod at købe en PS3 til formålet?

Jeg bruger selv en PS3 Slim til formålet og her er min mening:
+ Den kan afspille mere eller mindre alt (Også DVD).
+ Billedet er på højde med de bedste afspillere.
+ Den kan så meget mere end en alm afspiller (PS3-spil, mediestreaming, internet osv).
+ Den er hurtigere end mange andre afspillere til at loade film.
- Den bruger meget strøm i forhold til en almindelig afspiller
- Den larmer en smule, men det er nu bestemt ikke noget som generer mig.

Jeg kan godt anbefale dig at købe en, jeg er i hvert fald godt tilfreds. Sony har desuden lovet at den kommer til at understøtte 3D, hvilket de fleste nuværende afspillere ikke kan.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2010 kl. 22:22
Hey! Du glemte prisen. Den er ca dobbelt så dyr som en lige så god stand alone afspiller.Tongue
Til top
Willum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-December-2008
Sted: Denmark
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 07:59
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hey! Du glemte prisen. Den er ca dobbelt så dyr som en lige så god stand alone afspiller.Tongue

Ja det kan du have ret i. En PS3 koster omkring 2500 mens man kan få en afspiller fra en små 1000 og opefter.

Men jeg mener bare at man får en del mere for pengene ved at vælge en PS3. En billig afspiller er skam også udemærket, men der er nu en grund til det. Der er dog ingen tvivl om at alle afspillere vil være et kæmpe skridt op i forhold til en dvd-afspiller.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 08:21
husk at de "gamle" PS3 fat modeller ikke kan bitstreame HD lyd, så skal du bruge den som afspiller og vil du have glæde af HD lyden fuldt ud, skal du vælge en PS3 slim.
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu