|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() Sendt: 03-Januar-2010 kl. 16:11 |
Hej.
Kan det passe for mig at man ikke længere kan købe en alm mce remote med modtager? Synes ikke jeg kan finde den nogen steder..
Jeg stå nemlig og mangler sådan et sæt.
-Stefan
|
|
![]() |
|
Crockie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
Hvad med denne;
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=621145 Ellers tror jeg måske at jeg har en original liggende, hvis du skulle være interesseret? Redigeret af Crockie - 03-Januar-2010 kl. 19:41 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5340 |
![]() |
MM-Vision har nogle:
Ville nok selv vælge denne:
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() |
Tak for svaret, men fåes den traditionelle mce remote fra microsoft ikke længere? Eller er man tvunget til at vælge noget andet?
|
|
![]() |
|
![]() |
Og forresten... Findes der ikke nogen som er kompatible med mine gamle ms mce modtagere?
|
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() |
Den Philips SRM5100 jeg bruger, der passer modtageren med mit gamle MS Medie tastatur. Men den nkan kun modtage, og ikke sende kommandoer som den originale. |
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Nu vi er ved remotes - er der nogen som kan anbefale en Remote som bruger radiobølger?
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() |
Leder faktisk også efter en standard MCE fjernbetjening da konens kanin har spist stopknappen
![]() |
|
![]() |
|
PelleGris ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-December-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hauppauge MCE USB-kit fungerer på stort set alle måder som Microsofts fjernbetjening. Desuden ligner den også rigtig meget. Den kan også dele ir-modtager.
En anden fordel er også at den ikke koster en formue (under 200) Venlig hilsen PelleGris |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
Morten_P ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2009 Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Nogen der har et link til en forhandler?
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Er det ikke den her http://www.electrola.dk/shop/hauppauge-mce-remote-316p.html der menes??
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |