|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Schubring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
![]() Sendt: 29-November-2009 kl. 14:51 |
Så fik jeg endelig også en Oppo maskine fra Otto – lækkert. Her til formiddag tog jeg strømmen fra Oppoén i 4 timer hvorefter problemet holdt op. Er der andre Oppo ejere som har oplevet det samme? (Jeg køre med HDMI via Denon-3808a, fjernsynet er Samsung PS50C96HD) Redigeret af Schubring - 29-November-2009 kl. 14:53 |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Bare et gæt, men prøv at start med at slå HDMI CEC fra inde i Device Setup på Oppo'en.
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Schubring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
![]() |
Ok - det prøver jeg lige.......
Foreløbig tak |
|
![]() |
|
![]() |
Øv - den var slået fra i forvejen.....
![]() |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Prøv at se om det kan slåes fra i TV'et.
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
![]() |
Denne funktion er ikke på fjernsynet......
|
|
![]() |
|
Logifire ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2009 Status: Offline Point: 104 |
![]() |
Jeg har ikke oplevet det problem med min Oppo, jeg har CEC til på både mit TV og Oppo |
|
![]() |
|
![]() |
Kært barn har mange navne. Samsung kalder det vistnok Anynet+
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
![]() |
Desværre heller ikke nogen "anynet".....
Har søgt lidt på nettet og kan se at jeg ikke er den eneste med dette problem; der var en med en hardiskoptager hvor Samsungén begyndte på det samme - det skulle kunne løses med en firmware opdatering på tvét..... Ringer til Samsung i morgen - der er stadig garanti på! I skal have tak for jeres inputs. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
Jeg har HDMI direkte fra Oppo til Panasonic tv, og det tænder ikke af sig selv. Du har tre apparater inkluderet i kæden - du kan prøve om det gør nogen forskel ved at gå direkte fra Oppo til tv - så udelukker du fejl ved receiveren.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
timj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
Jeg troe at som du selv er inde på så ligger fejlen i tvét, mine de gamle havde et ligne problem hvor tvét tændt af sig selv uden der dog billed på, de ringet til samsung support og blev guidet igennem nogle menúer, hvor de sku slå nået fra kan ik lige huske hvad det er/var...
deres tv er et ps50q96 samsung
|
|
Anthem mrx-510
Sony vpl hw-65es, 104" Stewart ST 130 Rega R9, Jamo D6, SVS sb-2000,Oppo bdp-103eu, Oppo bdp-83, viasat hd-boks Pioneer Krp-500M (Kalibreret by CSN-Teknik) |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Den burde ikke gøre det en gang i timen, men hvis man har automatisk tids-indstilling slået til, vil tv'et starte op for at finde uret på tekst-tv, og lukke ned igen. Hvorfor det skulle følge om der er et apparat tilsluttet eller ej, har jeg dog ingen forklaring på.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |