|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
micjensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2009 kl. 22:14 |
Hejsa.
Nogen der har erfaringer med denne?? Påtænker mig at købe den. Det eneste "problem" der skulle være med den, er noget med macro-indstillinger. Er der ´nogen der kender til det? Jeg tror jeg køber den i USA, da den kun koster omkring 1600 der. Ved I om der er noget jeg skal være OBS på så?
På forhånd tak for svar :O) |
|
![]() |
|
Tingleff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
Hvad er det for et problem med macro indstillinger du efterspørger - har en Harmony One - No probs herfra. Beskriv dit problem, så er et nemmere a besvare
![]() |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
På 900 og 1100 kan man ikke lave sekvenser af flere kommandoer, sådan som man kan på næsten alle andre Harmony. Det er nok det, der menes med makro-problem.
|
|
![]() |
|
micjensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Hejsa. Ja, det er det makro-problem jeg taler om. Jeg læste nemlig denne test: http://reviews.cnet.com/remote-controls/logitech-harmony-900/4505-7900_7-33743663.html
Så jeg tror det bliver en Harmony One i stedet. Jeg er blevet lidt skeptisk overfor det med IR>RF......
Men I kan vel anbefale One, eller?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |