|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sschmidt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 379 |
![]() Sendt: 04-September-2009 kl. 12:21 |
Hejsa. Ved I om det er muligt at se om alle ens enheder findes i Logitechs database til deres Harmony fjernbetjeninger, inden man køber en universal remote? For at bruge Harmony PC-programmet skal man have tilsluttet en fjernbetjening (hvilket jeg jo ikke har endnu), og jeg kan ikke finde nogen adgang fra Logitechs hjemmeside til ens Harmony konto (jeg oprettede en konto via PC-programmet). Nogle af vores ting er der sikkert (Pioneer TV, Marantz CD/SACD og SR-receiver), men hvad med Musical Fidelity forstærker eller en Vantage HD-PVR? Det kunne være rart at vide, inden man køber en Harmony One eksempelvis - eller fungerer det 100% med at lære den kommandoer fra en eksisterende fjernbetjening? Mvh Steen |
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Hej,
Check her. Jeg er endnu ikke støde på en remote som min Harmony ikke har kunnet "aflæse" kommandoer fra. -Kent |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Husk også, at du kan "lære" den kommandoer, hvis du har
original fjernbetjeningen. |
|
![]() |
|
Sschmidt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 379 |
![]() |
Tak skal du have den kender mange komponenter. Kun Nintendo Wii faldt igennem. Men det betyder nok ikke det vilde. Tak for linket Mvh Steen |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
![]() Fronten på en wii remote indeholder et infrarødt kamera, der kan holde øje med de to infrarøde led'er i sensor baren. Den kommunikerer via bluetooth, begge dele noget en harmony ikke understøtter. |
|
![]() |
|
JVC-bruger ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Der findes et værktøj på Logitech's hjemmeside, hvor man kan indtaste alle komponenter man har i sinde at styre: http://www.logitech.com/index.cfm/remotes/universal_remotes/ devices/3898&cl=dk,da Den fandt alle mine gamle bokse, og også YouSee boksen (SMT-H3126). Da jeg ikke har købt Logitech's fjernbetjening endnu, kan jeg ikke sige om det faktisk kommer til at virke. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |