|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() Sendt: 21-Juni-2009 kl. 22:18 |
Hejsa, er ude efter en fjernbetjening, og overvejer de to følgende modeller. Logitech 555 eller logitech 885... der er kun omkring 200 kroners forskel.. og på tweakup ligger den ene på 95 og den anden på 90..
nogen der har nogle gode inputs.. Jon Redigeret af forzajuve - 21-Juni-2009 kl. 22:18 |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
Jeg ville gå efter 885 på grund af skærmen - den er langt bedre, og mere overskuelig. selve funtionerne er der vist ikke meget forskel i, de kan i hovedprincippet det samme Men prøv, at søge efter dem på Danske sider, jeg er ikke sikker på at du kan få dem billigere i udlandet |
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
Der er snart en ny Harmony på vej i mellemklassen.
Mere kan jeg ikke sige ![]() |
|
![]() |
|
rasher ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
Nej desværre....
Er beta tester på den så må ikke rigtig udtale mig om det. Men et halvt år varer det nok ikke, da den ryger i produktion lige efter test perioden. |
|
![]() |
|
rasher ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Det hører måske i virkeligheden til i en ny tråd, men nu er der jo noget kontekst her. |
|
![]() |
|
sylla2 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Hvad med Harmony 900? Hvad kan den? Og hvad adskiller den fra Harmony One?
|
|
* PS3 Slim (uha, fejlkøb)
* Samsung LE-37R86 (håbløs forældet TV) * NAD C-740 (gammeldaws stereo reciever) * Harmony One (hvis jeg da ellers nogensinde får den til at virke) |
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1146 |
![]() |
Kender ikke 900'eren, men anvender selv 895 med stor tilfredshed. Og prisen er væsentlig lavere i Tyskland.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |