|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
marjac ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 22-Marts-2009 kl. 00:09 |
Hej, Jeg er novice inden for hifi og overvejer at købe et par Bigpods fra Scandyna - derfor mangler jeg en idé til en forstærker. Jeg ønsker ingen subwoofer og andre satellithøjtalere. Kun stereolyd fra de to Bigpods. Forstærkeren skal kunne placeres i mit reolsystem og må derfor maks være ca. 30-35 cm dyb og skal helst ikke være for høj dvs. helst under 10-13 cm højde. Den skal helst være integreret, da jeg gerne vil have en kompakt løsning. Jeg har desværre ikke haft held til at finde sådan en nogen steder - jeg synes der er et kæmpe udvalg i surroundforstækere, men mere begrænset i stereo. Designet betyder en del - jeg synes ikke det Hifiklubben har er særlig pænt. Panasonics er for dybe og Sonys er forholdsvis høje. Martin |
|
![]() |
|
marjac ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 6 |
![]() |
http://www.arhifi.com/shop/productinfo.asp?id=100 Jeg har kig på noget som ovenstående. Men skal man også have en forforstærker eller kan den bare sættes direkte mellem DVD-afspiller og Bigpodsne? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |