recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stereoforstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStereoforstærker

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
marjac Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Februar-2008
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Stereoforstærker
    Sendt: 22-Marts-2009 kl. 00:09

Hej,

Jeg er novice inden for hifi og overvejer at købe et par Bigpods fra Scandyna - derfor mangler jeg en idé til en forstærker.

Jeg ønsker ingen subwoofer og andre satellithøjtalere. Kun stereolyd fra de to Bigpods. Forstærkeren skal kunne placeres i mit reolsystem og må derfor maks være ca. 30-35 cm dyb og skal helst ikke være for høj dvs. helst under 10-13 cm højde. Den skal helst være integreret, da jeg gerne vil have en kompakt løsning.

Jeg har desværre ikke haft held til at finde sådan en nogen steder - jeg synes der er et kæmpe udvalg i surroundforstækere, men mere begrænset i stereo. Designet betyder en del - jeg synes ikke det Hifiklubben har er særlig pænt. Panasonics er for dybe og Sonys er forholdsvis høje.

Martin

Til top
marjac Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Februar-2008
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2009 kl. 00:42

http://www.arhifi.com/shop/productinfo.asp?id=100

Jeg har kig på noget som ovenstående. Men skal man også have en forforstærker eller kan den bare sættes direkte mellem DVD-afspiller og Bigpodsne?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu