|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lazydog ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 05-Marts-2009 kl. 09:55 |
Hej alle Jeg har fundet 706 til 598 euro og 906 til 1226 euro ved http://www.csmusiksysteme.de Så vil jeg lige høre om 906 er dobbel så god som 706 eller om man lide så godt kan spare de 630 euro. Jeg har ikke valgt nogle højtalere til forstærkeren endnu, men jeg tror det ender med at jeg smider 20-25k efter et 5.1 eller 7.1 sæt. hvad syntes i? I er også velkommen til at komme med foreslag til højtalere. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
prøv og kigge på en 876
|
|
![]() |
|
Lazydog ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
876 kan jeg finde til 888 euro. Prisen er den jo lige midt imellem de andre, hvordan er forstærkeren i forehold til de to andre? |
|
![]() |
|
Bellini ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Oktober-2008 Status: Offline Point: 29 |
![]() |
HT forslag: Jamo D6 7.1 THX ULTRA. Kan købes i Dk for omkring 25k vejl. Har selv købt mit i Tyskland for 2 år siden til 13,5k inkl lev. Jeg har spændt en Pioneer LX81'er foran, og jeg synes det rykker
/Bellini |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for jeres forslag
Jeg er kommet frem til at det bliver en Onkyo 876. Jamo højtalerne er fine, men kan ikke finde dem til en pris under 22K. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |