recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YAMJ på nas
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYAMJ på nas

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
knudsendk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 209
Direkte link til dette indlæg Emne: YAMJ på nas
    Sendt: 08-Februar-2009 kl. 16:49

Hejsa,

Kan man installere YAMJ på sin nas eller kræver det at der er en harddisk i pch? jeg har en pch a-100.

Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2009 kl. 00:09
Hej
Jeg har også en PCH A-100 som via nfs henter film fra min NAS - du tilpasser blot din konfigurationsfil, så den afspejler den sti/url som PCH'en benytter for at hente film på NAS'en - det er jo dybest set blot et system af hjemmesider som PCH'en navigerer rundt i og det behøver ikke lige lokalt.
Mvh Tommy
Til top
tolborg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-September-2007
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2009 kl. 19:47
Jeg tror spørgsmålet går på om man kan eksekvere yamj på nas'en.
Siden yamj er et java program der kræver java jdk 1.6 er det sådan set et vældigt godt spørgsmål.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2009 kl. 20:40
Tjahh... - det kan da godt være, men hvorfor skulle man dog ønske at gøre livet så besværligt?
Til top
tolborg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-September-2007
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Tjahh... - det kan da godt være, men hvorfor skulle man dog ønske at gøre livet så besværligt?

Som jeg ser det bliver livet netop gjort nemt ved at lade yamj køre på din nas.

Dermed kan du sætte den op til at eksekvere automatisk f.eks. 1 gang i døgnet. Det bevirker at din jukebox hele tiden er ajour med det der ligger i dine libraries.

Således kan du have en opdateret jukebox - uden at du selv skal ind og foretage dig noget.

Kan du ikke forsøge at forklare mig hvorfor du mener det gør livet besværligt?
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 13:02
Jeg har nok ikke det samme behov for dagligt at tilføje film, men dét varierer selvfølgelig mellem forskellige brugere. Det besværlige er selvfølgelig ikke den færdige funktionelle slutløsning - dén er lækker nok, hvis det er muligt - men at nå derhen er besværligt og vil kræve (tror jeg) en stor arbejdsindsats - dér ligger det besværlige element.

Men selvfølgelig, hvis behovet er tilpas stort, kan arbejdsindsatsen sikkert også retfærdiggøres :-)

Det kunne være rart med en tilbagemelding fra knudsendk for at afklare, hvad behovet/formålet egentlig er...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu