Hej alle sammen
Nu efter flere ugers søgen har jeg besluttet mig for at søge professionel hjælp.
Jeg står og skal have skippet min gamle reciever og skal derfor bruge en ny.
Desværre har jeg et relativt stramt budget, men efter megen søgen tror jeg at jeg har fundet det rette produkt til den rette pris.
----------------------
Mit setup er:
42pf9603d tv
Energy sourround system 2x Rc50, 2 Rc-r baghøjtaler og matchende center.
PT: gammel kenwood forstærker
Playstation 3 (medie center + dvd afspiller)
--------------------------
Jeg ønsker at købe mit produkt fra england pga lav kurs.
Den reciever jeg påtænker at købe er yamaha DSP-ax763 (UK model, danske model svare til RXV663 uden tuner). Kåret som bedste reciever på whathifi.co.uk.
Prisen er rigtig god da den ligger sig op af 300£ og med nuværende kurs syntes jeg det er et røver køb.
Jeg kan dog ikke finde nogen steder hvor jeg kan købe den da der er ingen der gider eksportere til Danmark.
Nogen der kender en side hvor man kan købe lige netop denne model? Syntes jeg har været inde på næsten alle sider og hver gang jeg endelig finder en der vil ekportere så har de ikke yamaha modeller.
Sidst kunne jeg godt tænke mig en professionel bekræftelse i mit valg af reciever.
Jeg mener ikke selv jeg skal have 8xx serien da upscaling tager playstation sig af og 1x hdmi kan jeg godt undvære pga mit meget pressede budget.
Alternative er der noget onkyo og noget sony men syntes ikke rigtig de tilbyder noget som yamahaen ikke gør. Er det korrekt?
Ser frem til og hører fra jer