recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp mig med at redde et fejlkøb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp mig med at redde et fejlkøb

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Løberen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp mig med at redde et fejlkøb
    Sendt: 29-December-2008 kl. 20:59

Hej

Jeg har et Panasonic px80 42 tommer som jeg er meget glad for. Jeg mangler dog en lyd løsning som er konevenlig og giver en markant bedre lydoplevelse. Min tanke pt. er at købe et par fladskærmshøjtalere i HIFI-klubben af modellen PARADIGM Cinema 110 . Den omtalte løsning er en stereoløsning. Prisen er ok og muligheden for over længere tid at samle et komplet surroundanlæg er tiltalende. Min tanke var at købe en brugt NAD700 til billige penge som hjertet i systemet. Det endelige resultat vil lydmæssigt leve fint op til mit behov. Men mit store problem er, at vi har købt et tv-møbel hvor der er plads til isenkram med max. bredde på 42 cm. Det har vist sig og være lidt af et problem for standardmålene er ca. 43 cm, øv. Har I en løsning som lydmæssigt og prismæssigt ligger i samme leje som den beskrevene løsning?

Jeg glæder mig meget til at høre jeres umiddelbare menning om min lydløsning og evt. nogle alternativer.

Med venlig hilsen

Løberen

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu