|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() Sendt: 24-November-2008 kl. 14:14 |
|
Jeg kunne godt tænke mig et script til at skifte mellem HDMI og spdif. Er det muligt?
Når jeg afspiller et almindeligt DTS lydspor på film, synes jeg der er mere dynamik i HDMI fremfor toshlink. HDMI har større båndbredde end spdif, men burde de ikke lyde ens ved DTS 1,5 Mbit? |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Ja...Det er muligt....Men rimeligt avanceret....Din applikation skal også genstartes......Du kan ikke gøre den uden tilpassede scripts eller automatiseringssoftware....
Du skal enten eje alle tråde/undertråde i nedenstående, eller bruge en account til at modificere som har full controll på alt i registry(Via taskscheduler) over disse tråde.....(UAC disable virker ikke her...selvom du kan tage "ownership" med en admin account):
1. Du tager ownership ift til ovenstående 2. Du instiller dit lydkort 3. Du backer registry for mmdevices "up" til c:\profile1.reg Denæst den anden profil... 1. Du instiller dit lydkort 2. Du backer registry for mmdevices "up" til c:\profile2.reg Dernæst kan du inlæse dine profiler/registry keys med:
Husk script skal dræbe den multimedie app du bruger og starte den igen....(Ellers har det ingen virkning....Hvorfor? Læs Vista SDK ![]() Redigeret af Patriarken - 24-November-2008 kl. 19:01 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |