|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() Sendt: 20-November-2008 kl. 15:01 |
|
Har lige fået fikset stuen op. http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=43162&PN=1 &TPN=2 |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
laurs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() |
|
jeg vælger at pladsere mine 150 grader i forhold til center ht.hvilket jo giver 60 grader mellem vær ss back.tror jeg har læst det på dolbys hjemmeside
|
||
Benq w5000,stewart firehawk 92"tabtension,M&K 750/55 tripole.velodyne DD12,Primare spa 21,primare dvd 26,dvdo vp 50, samsung 1400
|
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|
Jeg regner også med 60 grader mellem dem, så bliver der tæt på 60 grader mellem alle 7 højtalere.
|
||
SVP03
|
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
*dumt spørgsmål* hvordan finder i ud af det med graderne? altså når i står i situationen.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Der er mange måder, men har du ikke en lille trekant gradmåler fra skolen du kan lægge på gulvet. |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
haha jo det har jeg men synes at det lød for dumt at spørge om man kunne bruge sådan en *bonus spørgsmål* Hvor står en effekt har det på lyden? altså hvis i lige hurtig ser nede i min tekst hvordan mit anlæg står så ser det jo meget normal ud, det er måske "forkert" stillet op? |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
SVP03
|
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
|
eller du kan bruge denne her.0 og 180 grader kender man.B er sweet spot ,C er bagvæg.afstanden mellem B og C + vinklen man ønsker fra sweetspot http://www.vvsu.dk/bertrek.htm Redigeret af p.las - 21-November-2008 kl. 21:02 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er ikke muligt og flytte fronterne pga. radiatoren. :) Jeg fik og vide at det ville give nogle forvirrende lyde og stille surround højtalerne som du beskriver, men kunne være at det skulle prøves :) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |