|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nikodrachmann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2008 Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 02-November-2008 kl. 12:36 |
Er det muligt at forbinde en pc og en receiver trådløst? Det er for at høre musikken fra pc'en der står i kontoret inde i stuen. |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Ja, du kan evt. bruge en squeezebox el.lign...
![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
nikodrachmann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2008 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Forklar forklar
|
|
![]() |
|
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() |
Det kan evt. være denne her PS. Den kan godt fås billigere. |
|
|
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
smart.. så man kan faktisk afspille alt musik uden at have noget som helst tændt udover anlæg, nas og squeezebox
![]() |
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() |
nemlig
Redigeret af JFalkenberg - 03-November-2008 kl. 12:34 |
|
|
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
havde forelsket mig i en NAS.. men sammen med en squeezebox kan jeg se at min drøm om at afspille ca 100 gb musik uden at have pc tændt er opfyldt :-D
|
|
Philips 65" 754 Oled
|
![]() |
|
![]() |
Det overgår fuldstændigt mit behov sådan en squeezebox. Det jeg tænker på er vel faktisk blot en trådløs forbindelse til at erstatte jackstikket (eller hvad det nu hedder det stik der går fra reciever til pc). Jeg skal stadigvæk styre musikken fra pc'en, men vil have lyden ind i stuen uden at trække kabler. Er dét muligt? |
|
![]() |
|
![]() |
eneste måde jeg kender til er en FM transmitter.
men lyder bliver jo forringet en del. ved ikke om der er kommet noget smartere. |
|
Philips 65" 754 Oled
|
![]() |
|
GC08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
Jeg tror dette er noget, du kan bruge. http://www.usa.denon.com/ASD-3W-3N_LitBlack.pdf Det er en trådløs Ipod Dock, som kan kobles op på et trådløst netværk. Du kan finde den i Tyskland til ca. 145 Euro, hvilket er noget lavere end de 1900kr, HIFI Klubben tager herhjemme. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |