|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MiniatureZeus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 02-November-2008 kl. 10:39 |
Hej,
Da alle pengene pt. er gået til et fjernsyn og snarligt en BDP-S550 har jeg ikke råd til et B&W MT-20 som jeg ellers havde udset. Derimod kan jeg dog godt få sparet nogle penge sammen til et Logitech Z5500d anlæg, der koster de der 1800 kr. ca. Men kan jeg bruge det sammen med S550'eren? Jeg kan ikke rigtig se tilslutningmulighederne på S550'eren, men på Z5500d'eren er der et 6ch Digital direct som bruger 4 mini-jack stik, hvor man så sætter front'erne sammen, og baghøjtalerne sammen, og der så er udgang til center og til sub. |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Hej MiniatureZeus. Som det umiddelbart fremgår af det du skriver så kan den ikke http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1864&zoneid=5 |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
MiniatureZeus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Hmm, så jeg skal have fat i en forstærker, hvor jeg så skal sætte
Z5500d'eren til. Så fra BDP-S550 skal der et HDMI kabel (eller alm. kabler) fra den til en forstærker, som så sender lyden videre til Z5550 systemet. Fra TV til forstærker skal der så også være et HDMI kabel. :) Kan man få en forstærker som kan bruges, uden at den skal koste alverden? Jeg har aldrig brugt surround i stor stil før, så alt vil jo være nyt for mig :) Som sagt, så er midlerne stadig små :) Redigeret af MiniatureZeus - 02-November-2008 kl. 14:05 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |