|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
cwitt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 493 |
![]() Sendt: 05-Oktober-2008 kl. 19:38 |
||
Jeg skal til at købe mig en Blue Ray afspiller i prisklasse op til ca. 4.000,- Allerhelst ville jeg have en Harman Kardon da jeg lige har investeret i deres AVR247 surroundforstærker. Er der noget af jer, der ved hvornår HK har en model på markedet? Alternative forslag modtages meget gerne....HD klar naturligvis
|
|||
Carsten Witt
LG OLED65B7 TV NAD T758 Surround Receiver Samsung BD-C6900 Blue Ray Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder YouSee HD-box Samsung3126 |
|||
![]() |
|||
cwitt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 493 |
![]() |
||
Slet ingen der har et par gode forslag til en god Blue Ray afspiller i 4-5000,- kr. klassen? Den skal have gode egenskaber for SD DVD afspilning også. |
|||
Carsten Witt
LG OLED65B7 TV NAD T758 Surround Receiver Samsung BD-C6900 Blue Ray Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder YouSee HD-box Samsung3126 |
|||
![]() |
|||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
||
Hold øje med Oppo. Se nyhederne her på recordere.dk.
Redigeret af KissmeTiger - 08-Oktober-2008 kl. 21:56 |
|||
Panta rei
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Jeg mener ikke, at der er kommet udmeldinger fra Harmon Kardon om en kommende BD afspiller. Mit bud for dig vil også være den kommende Oppo |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Gerdes ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() |
||
Hvad forstår du ved "gode egenskaber for SD DVD"? |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Mon ikke spørgeren mener en korrekt deinterlacing - det er i det mindste der jeg har taget mit udgangspunkt |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
||
I den forbindelse, så kommer den med al sandsynlighed, til at klare det. 983'eren, som tidligere blev udgivet i år, så bliver den beskrevet som en afspiller der deinterlacer korrekt, for en gangs skyld ![]() |
|||
![]() |
|||
Gerdes ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() |
||
Mit udgangspunkt er ordentligt implementeret HQV eller ABT chipset. Men det er jo ikke sikkert alle andre deler det udgangspunkt |
|||
![]() |
|||
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
||
Jeg har ladet mig fortælle, at Harman Kardon kommer med en BD afspiller, om ikke så længe. Men om det er her i 2008 eller først i 2009, må I ikke hænge mig op på. Redigeret af betho - 08-Oktober-2008 kl. 23:52 |
|||
![]() |
|||
flex195 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
![]() |
||
Hvorfor Harman Kardon? jeg mener hvis det er pga designet du gerne vil have Harman kardon, passer de jo alligevel ik sammen, 247 har det gamle design!
|
|||
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
|||
![]() |
|||
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
||
Harmon Kardon er jo lækkert design, og lækker kvalitet. Preferencer... Nogen er til HK andre til Onkyo. Iøvrigt faldt jeg over det her. De har åbenbart lanceret modellerne DVC 300 og 600 til IFA her i september. Så... Min antagelse af at de snart kommer på markedet, var vist ikke helt ved siden af. Hehe... |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
...at den viser SD DVD mindst ligeså godt som en dedikeret DVD-afspiller af god kvalitet |
|||
Carsten Witt
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |