|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mandd1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() Sendt: 15-August-2008 kl. 08:43 |
Hej alle Jeg er bare lidt nysgerrig, Blu-ray er stadigvæk jo meget ny på markedet og så vil jeg gerne spørge om det er muligt at kopiere film fra Blu-ray til pc video eller dvd ? Eller er det stadigvæk for nyt et medie. Jeg ved godt det er ulovligt, men er bare nysgerrig. MVH Mads |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Ja, det er relativt nemt at lave en backup af sine dyrt indkøbte Blu-Ray skiver. Umiddelbart kan jeg ikke se det ulovlige i det, sålænge det er som backup og man ikke giver kopierne væk, men jeg tager måske fejl. Jeg vil tro du kan få svar på alle dine spørgsmål ved at læse nogle af de guides der er på dette her site: http://www.videohelp.com/
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |