|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
scleyton ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() Sendt: 08-August-2008 kl. 09:31 |
Hey har snart fødslesdag, hvis jeg fx ønsker mig det her er jeg så klar til at kunne sætte mig i sofaen og se en film eller hvad mangler der? http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/subwoofer/pod speakers_minibass_subwoofer_blaa.htm |
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
hej...
Er det til surround eller bare stereo? Hvis det skal bruges som surround, hvor stor er rummet så? Har du måske overvejet at kigge på deres minipods - ved godt at priser er noget mere, men du får så oss det mere Hvad angår sub'en vil jeg ikke anbefale dig at købe den du nævner, og heller ikke den der er større - Kun hvis du absolut må have designet, så er de ikke til at komme uden om. Det er ikke fordi at de direkte er dårlige, men hvis du kigger på HarboSUB10 (harbosound.dk) så vil du få langt mere for pengene, og en SUB der sagtens kan gå sammen med podspeakers... Håber det hjalp lidt ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |