|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Caspar ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() Sendt: 27-Juli-2008 kl. 21:29 |
Hej med jer..
Senere på året vil jeg måske købe mig nogle nye højtalere. Jeg har nok mellem 15000 til 20000 og der skal også være til nogle gode højtalerkabler i mellem. I dag har jeg DALI Concept 6 højttalersystem og en tilsvarende sub. Jeg har en onkyo 606 til at håndtere lyden. Hvad skal man vælge? Eller er der overhovedet nogen ide i at skifte? Hilsen Caspar |
|
Apple er lige mig
|
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Hej Casper
Jeg står netop og skal invistere i at de højtalere, der kører på fælleskøbet, jeg kan lige give dig en lille anmeldelse tilbage, når jeg får dem! mvh Henrik |
|
![]() |
|
Caspar ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Det ville være fedt
![]() |
|
Apple er lige mig
|
|
![]() |
|
camino ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2006 Status: Offline Point: 94 |
![]() |
Jeg har købt de små elac 133 med en center, og det kommer du helt sikkert ikke til at fortryde :D dog er 606 måske ikke helt kraftig nok til at trække dem. Havde selv en 605, men christian overbevidste mig om, at med 875 kom de bedre til deres ret..
|
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Det fede med Elac jo flere watt/effekt de har tilrådighed går bare at de spille mere overbevisende og detaljeret.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |