|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rosenhøj ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() Sendt: 22-Juli-2008 kl. 21:47 |
Ja som overskriftes, er der nogen der har erfaringer med det ovenstående firma, jeg har fundet min måske kommende reveicer ved dem til ca. 1000,- billigere end noget andet sted, men synes ikke jeg kan betale med visa, og så ville jeg lige høre jeres erfaringer med dem, og også gerne generelle erfaringer med at handle i tyskland.
På forhånd tak for hjælpen. |
|
![]() |
|
SuperJunior ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Købte min Onkyo 605 der, uden problemer. Da de så overførslen var gennemført sendte de pakken med det samme med DHL, som leverede pakken i upåklagelig tilstand. Så thumps up herfra. |
|
--------------------------
Samsung LE32M87 Onkyo 605 KEF 5005.2 |
|
![]() |
|
Rosenhøj ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Oplevede du nogen ekstra omkostninger, eller var den pris der kom frem inkl. fragt den endelige pris?
|
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Prisen der kom frem var den endelige pris. Men din bank vil opkræve et gebyr for, da det er en international bankoverførelse
![]() |
|
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() |
Købte en Kef 3005 Center der nede fra der var defekt. de sendte en UPS mand og 5 Dage efter fik jeg en nye. rigtig god service og svare på mail døgnet rundt
![]() |
|
![]() |
|
BUGz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2008 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
super service fik penge tilbage fordi prisen var faldet 14 dage efter købet |
|
Pioneer PDP-LX5090
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Tyskland er dækket af EU reglerne omkring overførsler mellem EU lande, Kan ikke huske hvorfor Danmark ikke også dækkes ind under de regler
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |