|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
pongolle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() Sendt: 17-Juli-2008 kl. 19:15 |
Jeg har et sæt KEF 2005. 2 Jeg har en ganske almindelig standard Sony surround reciver til 2200.- , men kunne egentlig godt tænke mig en ny. Den skal selvfølgelig understøtte 5.1 surround. Jeg overvejer i den nærmeste fremtid at erhverve mig 2 gode gulv højtalere, til når jeg spiller musik.. Nogen der har nogle forslag til en eventuel reciver?
Priser 3000 - 5000.- max Redigeret af pongolle - 17-Juli-2008 kl. 20:26 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12437 |
![]() |
Se hvad du kan få af Onkyo eller Marantz indenfor dit budget. Det vil give dig MEGET bedre lyd end noget billig Sony værk, og hvis du har en PS3 eller anden Blu-ray-afspiller kan du også få HD-lyd.
|
|
![]() |
|
pongolle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() |
Ok, overvejer nemlig også en PS3 i nærmeste fremtid.. Men Onkyo er bedst, og det skal være med HD udgang bagpå? |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12437 |
![]() |
Jeg vil sige at Marantz er bedst, men der er altså ikke noget der hedder 'HD udgang'. Du har en AV-receiver med HDMI-indgange, og på den måde kan receiveren modtage HD-lyd som PS3'en har dekodet. På receiveren sidder der selvfølgelig også en HDMI-udgang så billedet kan komme videre til tv'et. Er receiveren designet ordentligt (det er dem fra Marantz og Onkyo) lider billedkvaliteten ikke under at være ført igennem receiveren.
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay, Har du link til evt. danske sider, der sælger disse mærker? |
|
![]() |
|
![]() |
Tape Connection sælger Marantz og AV Precision sælger begge mærker.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Kontakt CSN Teknik og få en demo tilsendt. |
|
![]() |
|
the-ripper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Står også og overvejer at skulle have en ny rceicer, har også en sony str-dg 700, hvilket jo sikkert nemt kan gøres bedre. Mit budget ligger på en 3-4000kr. Nogle forslag?
|
|
![]() |
|
![]() |
HVad siger I til denne? http://www.tapeconnection.dk/DvdSurround.aspx?id_category=50 &product_number=4050503
Jeg er rimelig lost, hvad dette angår. Skal bare ha' mig en super god en Redigeret af pongolle - 17-Juli-2008 kl. 23:17 |
|
![]() |
|
![]() |
Den du har fat i der er pænt i orden
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Så den kan jeg roligt købe? og den kan også tage 5.1? /Fremtidssikret |
|
![]() |
|
stoffer2001 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() |
hvis du bestiller fra tyskland åbner der sig nye muligheder hvad angår pris/ydelse. Prøv evt at søge på preissuchmaschine.de. Onkyo 606 koster ex 400 euro plus fragt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |